Lucia imorgon

I år slapp jag jaga runt för att leta lusselinnen i diverse storlekar. Sonen är inte med i något tåg i år och dottern har slutat växa och kan ha förra årets linne även i år. Vill minnas att det är samma linne som hon hade för två år sedan också..? Skönt! Slipper även gå på några luciafiranden i år. Jennie är visserligen luciakandidat i skolan men oavsett om hon blir lucia eller ej (hon får veta det i dag) så får inte mamma komma och titta. Trist.

Inledde dagen med styrketräning på gymmet. Känns som en bra start på en arbetsdag. Resten av dagen har jag ägnat åt att beta av "att göra-listan". Nu ska jag ta lunch och i eftermiddag ska jag göra klart mina papper så jag kan lämna dem för bokföring på tisdag. Kanske hinner jag även titta lite på vad jag ska leva av i januari? Pengar känns ganska viktigt just nu. Vår panna behagade nämligen dödens dö för några dagar sedan och innan den nya är på plats så lär vi vara uppe i en 35-40 000 kronor. Blä. Tur att vi redan handlat julklappar, annars hade det inte blivit några. Som det ser ut nu får nästa investering bli en snygg lackväska... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0