Kväll

Så var det kväll igen. Tycker att dagarna går undan i ett rasande tempo nu för tiden. Det kan väl aldrig vara ett ålderstecken?! Denna dag inleddes med utfodring av 7 stycken hungriga hästar (två av dem är familjen Carlssons), utsläpp í diverse hagar och sedan en morgonpromenad med stallets ägarinna.

       

Vit häst = min Zabonett. Brun häst (fux) = dotterns häst Miri med dotter på.


Det är något visst med att komma hem till raggsockorna och kaffet före klockan åtta på morgonen och veta att man redan tagit sin promenix. HÄRLIGT! Började sedan på sjukgymnastens program för min axel. Lite viftningar och tänjningar åt diverse håll, därefter kaffestund med kollega som plötsligt stod utanför dörren. Trevligt! Och sedan ARBETE! Ser fram emot när vårt utbygge är klart så att man får lite bättre ordning på alla papper. Men det fungerar förvånansvärt bra att sitta inklämd i ett hörn bakom mannens säng i sovrummet. Men i längden blir det lite knöligt.

Just nu ligger sonen Nicke i sängen bakom mig och försöker somna. Man får lite dåligt samvete av att han ännu en kväll ska somna till mammas knatter på datorn... jag stänger av nu och lägger mig brevid honom en stund. med risk för att det blir det sista jag gör ikväll. Brukar nämligen slockna när jag gör så. =) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0