Välkommen till min nya blogg!

Anna, 40 år. Mor till 16-åriga Jennie och 7-åriga Niklas. Gift med 42-åriga Micael. Egenföretagare sedan våren 2002. Journalist, media- och marknadskommunikatör. Har två katter, Siri och Selma, och två hästar, Miri och Zabonett. Bor på Orust. Trivs med livet. Gillar mina raggsockor och kaffe med mjölk.

Varför starta en blogg? Från 7-årsålder och upp till cirka 16 skrev jag dagbok. Har sedan tagit fram penna och papper och skrivit av mig under jobbiga perioder i livet. Nu mår jag bra och har gjort det lääääääääänge men kanske kan man skriva av sig iallafall? Tänkte åtminstone prova. Och eftersom jag som mitt dagliga bröd skriver bokstäver som förväntas vara genomtänkta och kloka och avvägda, kan det kanske behövas ett forum för Anna Panna att få blajja på lite hur som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0