Häst, häst, häst - SCANDINAVIUM!

Så är det dags för årets hästfest nummer 1. Iallafall om man bor på rätt sida Sverige. Det finns de som hävdar att Stockholm Horse Show i Globen i december är bäst. Då har de aldrig varit i Göteborg på Göteborg Horse Show. =) I år ska jag jobba för RIDSPORT i princip varje dag och har inlett redan idag med att gå på presskonferens. Intressant men inte så märkvärdigt som man kan tycka. Att vandra runt i stallarna var fascinerande. Inte så mycket för alla mer eller mindre kända ryttare man såg utan mer för att man faktiskt ganska obehindrat fick gå runt bland dessa i många fall mångmiljonhästar. Vi var visserligen ackrediterade och hade GUEST-skyltar runt halsen, men ändå...

Och möjligen blev jag lite smittad av eliten i dag. Red ett pass i paddocken på Nettan när jag kom hem och det gick faktiskt riktigt bra! Kul!

Nåväl. Mitt hem fram till på söndag då Världscupfinalen går av stapeln, blir alltså Scandinavium.
Kanske vi ses där? //

image54

Kommentarer
Postat av: Mia

Önskar dig en härlig helg i Gbg bland hästar, prylar och allt annat ;o)

2008-04-25 @ 19:00:24
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0