ÄNLTIGEN! Ny sadel!

Har äntligen hittat en ny sadel till hästen. Som passar både hennes rygg och min rumpa. Underbart roligt och när den kom var både jag och Jennie som barn på julafton. Jag närde väl också någon hemlig dröm om att jag med denna nya sadel liksom per automatik skulle kunna sitta ner i kort trav på min egen häst, men ack nej.
Det är lika besvärligt som tidigare. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!!!!???!!!

Sista dagen på semestern idag. Om man inte räknar den anstående helgen. Hade planerat för inomhuspyssel eftersom det skulle regna, men solen strålar mellan de vita bulliga molnen och jag får nog pallra mig ut och måla det sista av fönstren på vårt snart nästan helt nymålade hus.  =)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0