Härligt!

Idag har jag varit på en rejäl ridtur på andra sidan ön, tillsammans med åtta likasinnade. Åkte hemifrån klockan 8 i morse och kom hem vid 17-tiden. Nu satt jag ju inte till häst all denna tid - det tar ju en stund med morgonbestyr, lastning, transport åt båda håll osv - men en rejäl tur blev det. Underbart! Och alltid lär man sig något. Under fikapausen band vi upp hästarna i träden omkring oss och jag trodde aldrig att min Nettan skulle vara så cool, men det gick alldeles utmärkt.

Sista semesterveckan är inledd och det känns riktigt bra. Det är inte hundra grader varmt längre och det börjar bli en aning av höst i luften tycker jag. Mina uppdragsgivare tycks ha börjat jobba denna vecka, men jag försöker milt men bestämt avstyra och styra bort till nästa vecka. Än så länge verkar taktiken fungera.

//

Kommentarer
Postat av: Mia

Å, så härligt det låter med en hel dag tillsammans med häst och vänner. Inte dåligt att du kan koppla bort arbete och annat och bara njuta ;o) Ha en härlig sista-semestervecka!

// Kram Mia

2008-08-06 @ 08:32:14
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: Zäta

Låter gôtt!



Nu är jag i färd med att tänka ut svar på din utmaning.

2008-08-06 @ 11:28:56
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0