Julen är tidig i år...

Så här ser en jodopaxomslagsinpackad framhov ut på en häst som i morgon varit halt en vecka. Trist. Nu har jag pratat med veterinären och fått rådet att avvakta till på onsdag. Troligen en hovböld som inte ger med sig, så jag hade inte så fel ändå. Det andra och betydligt tråkigare alternativet är en hovbensfraktur, men det har jag bestämt mig för att det INTE är. Så det så.



Inser att jag idag måste avanmäla Jennie och Nettan från söndagens planerade tävlingar på Nääs i Floda. Attan också. Vi som hade sett fram emot det båda två. Förhoppningsvis kan hon vara med på tävlingarna helgen därpå istället. Vi avvaktar och håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch å fy! Det var inte bra att hon är halt. Håller också tummarna för att det snabbt blir bättre och att det "bara" är hovböld.

// Kram Mia

2008-08-18 @ 11:43:06
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0