Tekniken är emot mig!

Avslutade innan semestern med programvaruproblem på den kära lilla datorn. Jag ska inte trötta ut er med detaljer men efter att ha installerat en demoversion av en ny version av InDesign som jag jobbar i i princip varje dag, kan jag helt plötsligt inte installera den skarpa versionen, lagligen inköpt med licens och allt. Bara en så´n sak. Tänkte att det hela kanske ger sig iochmed att demoversionen löper ut. Igårkväll tog jag tag i arbetslivet och datorn igen. Tror ni att det funkade? Nehej. Inte.

Igår eftermiddag behagade dessutom min mobil lägga av. Den stänger av sig själv mellan varven och displayen blir alldeles vit. Har nu plockat fram dotterns gamla Nokia 3120, modell hedenhös, men den verkar iallafall fungera.

Suck. Den nya arbetsterminen börjar bra! =)

Kommentarer
Postat av: Rosen

Livet e jobbigt med alla dessa tekniska saker. Varför tror du jag gifter mig med en tekniker??? Jag ämnar tillträda denna position den 24 augusti, så nu brinner det i knutarna som du förstår för det skulle bara bli ett lite med högst typ 10 personer och nu ska hela släkten komma....hmmm vad hände egentligen...?!!

Kram Rosen

2008-08-11 @ 16:15:21
URL: http://rosens-ideer.blogspot.com/
Postat av: Bodil

Jag har antagit din utmaning. Lycka till med dator och mobil, inget kul när det inte funkar.

Hälsa familjen.

Kram Bodil

2008-08-11 @ 21:46:04
URL: http://bodil71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0