Det är MIN dator!!

Jag jobbar hemma. Jag drar in brödfödan hemifrån typ. Jag har köpt min dator själv. Den är MIN! Hur kan det då komma sig att jag får dåligt samvete för att jag ockuperar MIN egen dator under kvällstid? Kan det bero på att dottern lekt tittut en timme och undrat lite försiktigt om jag har mycket jobb just ikväll...

Suck. Hur kan hennes bilddagbok och MSN:ande vara viktigare än mitt bloggande? Jag bara undrar?

Och tack vare Lallis Liv och Leverne har jag återupptäckt Peter Le Marc. Tack! Den här snurrar i CD-spelaren just nu:

 

Bitterljuva minnen från en tid i livet jag aldrig någonsin vill ha tillbaka men som jag inte ångrar en sekund av...

//
Läs även andra bloggares åsikter om dator, PETER LeMARC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0