"...du har bara större tuttar!"

Mycket ska man höra...

En duktig tjej som jobbat på ridskolan red igenom vår häst på kvällens träning. Jag var megaimpad.

Dottern i ett försök att piffa upp mammans dåliga självförtroende:
- Mamma, det ser likadant ut nästan när du rider. Du har bara större tuttar!"

Öööhhhh, tror att det var en komplimang. Man får väl vara tacksam att det bara var mina behag hon drog till med för jag skulle vilja säga att det mesta är större på mig jämfört med Sandra som satt i sadeln på Nettan....

=)


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Annika

Lukas har också en förmåga att få komplimangerna rätt ;-)

2008-12-01 @ 22:20:15
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/
Postat av: Ing-Britt G

Det gäller att behaga...är det bara behagen det hänger på så...

Många härliga kommentarer de där barnen får till!

Kram,

Ing-Britt

2008-12-01 @ 22:50:25
URL: http://dromochvision.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0