Restskatt =(

Fick kärleksbrev från Skatteverket igår.

"Bästa Fru Carlsson-Käck. Vill ni vara så snäll att betala in ytterligare 16.000 kronor till ert skattekonto vore vi ytterst tacksamma."

Nu kanske de inte formulerade det riktigt på det viset men innebörden är dock densamma. Undrar var jag lagt lackväskan? Verkar vara läge för den nu...

Posten kom precis och årets första julklapp levererades. En stor låda godis. Tack Bonnier Utbildning! Klappen kunde knappt ha kommit lägligare. Kände att jag behövde trösta mig lite.

// Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Annika

Får en klump i magen, jag tror att jag också kommer att få ett sådant läskigt kärleksbrev :-(

2008-12-18 @ 14:32:26
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0