Hemma igen!

- Va!? Ska jag inte åka skidor idag? Inte leka med Anton?!
Nicke tittade på mig med uppspärrade ögon i måndags morse när jag väckte honom. Han hade väldigt svårt att ställa om till vardag igen. Vi har haft en härlig vecka i fjällvärlden men i söndags morse var det dags att städa den lilla stugan - nåja. 160 kvadrat är GANSKA stort... - och bege sig av mot ön i väst igen. Det var ovanligt långt hem i år tycker jag. Så långt att maken plötsligt nickade till vid ratten. Tack och lov hände det inget men efteråt börjar ju tankarna snurra. Så snabbt det kan gå, ett ögonblick och livet kan förändras. Usch. Vi bytte förare några timmar men fick en del att tänka på.

Idag ska jag till tandläkaren. Tredje gången gillt. Den här gången FÅR JAG INTE GLÖMMA TIDEN!!!! Har satt en lapp på ytterdörren, en lapp på datorn och ställt larmet i Outlook. Om jag missar tiden ändå så får jag nog söka hjälp någonstans. =)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0