Min bok är på riktigt!!

När jag fick veta att EGMONT ville ge ut min bok "Mia och Stall Norgården" blev jag ju så himlans himlans glad. Allt har gått ganska fort sedan den där dagen sent i höstas och nu är boken här och jag ser min lilla friex-hög på byrån varje dag. Det känns ändå lite overkligt. Då kom ett mail, från Svenska Barnboksinstitutet, via redaktören på EGMONT:

Hej!
Jag skulle behöva Anna Carlsson Käcks födelseår eftersom hon, efter
vad jag kan se, debuterar i barnbokssammanhang med Mia & Stall
Norrgården.

Bästa hälsningar/
XXXX
Svenska barnboksinstitutet/The Swedish Institute for Children´s Books
Odengatan 61, SE-113 22 STOCKHOLM

Fattar ni?! Min bok är på riktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0