PS: Det fick bli ett par nya i XL... =(

Som ni minns så skulle jag prova skidbrallor för ett tag sedan. Nu har jag gjort det. Tråkig historia. De gick igen och jag fick knäppt dem och det gick att böja sig om man gjorde det snabbt och samtidigt liksom höll in magen och lät ena benet flyga bakåt. Men vem vill åka skidor och vara rädd för att brallorna ska spricka hela tiden? Jag gjorde det förra året. Räcker så. Tack tack.

Jag kapitulerade inför våghelvetet och min lekamens bördighet - låter bättre än att säga att jag har blivit otympligt fet de senaste 2-3 åren - och åkte och köpte mig ett par nya skidbrallor. Denna gång i storlek XL. Tror baske mig att det dessutom är herrstorleken. Extra rymlig XL alltså. Fan också. Jag tror jag tröstar mig med en kaka till kaffet.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hoppas att kakan smakade bra. Ha det så bra i fjällen och hoppas att ni får massa sol, så som vi hade när vi var i Åre. Finns några bilder på min blogg.
Kram Bodil

2008-02-13 @ 19:40:17
URL: http://bodil71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0