Solen skiner!

Underbart med lite vårkänsla! Solen skiner och det ser jättegott ut när man tittar ut genom fönstren. Fönster som för övrigt inte alls ser lika roliga ut i solskenet, men det får vi ta en annan dag... Tog en promenix på lunchen. Bara 20 minuter men lagom för att friska upp hjärnan innan kaffet. Jätteskönt i lä, svinkallt i blåsten. Det finns nog hopp om en vår iallafall!

har ägnat förmiddagen åt reportageplanering och om hälften av dem "går in" så har jag både april och maj hemma rent ekonomiskt. Vad jag ska leva på från nu fram tills dess är mera oklart. Ett sätt skulle kunna vara att sätta sig och arbeta med det jag borde nu istället för att blogga.

Bäst att jag tar tag i jobbhögarna igen.

/

Kommentarer
Postat av: Malin

Lät skönt med vårkänsla. Går man ut här får man mer en känsla av en ny istid :P
Blåser hur kallt som hellst, och inte ens där det är lä kommer solens värme fram *huvva*

Känner igen det där med att man bloggar istället för att jobba.. ;)

Ha en fortsatt bra alla

2008-02-14 @ 13:25:27
URL: http://skelleftebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0