BOKEN ÄR HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag kom ÄNTLIGEN min kära lilla bok. Min alldeles egna lilla bok som jag väntat på så himla länge. Känns helt overkligt. Jag har skrivit en bok som faktiskt nu finns hos omkring 3000 medlemmar i en hästbokklubb. Konstig känsla. Det är ingen märkvärdig bok. Det är inget litterärt mästerverk som kommer att ge mig Nobelpriset eller ens kommunens kulturpris, men det är MIN bok som JAG har skrivit och som fler nu kommer att läsa. Svårt att ta in.

image17  

Det här ger mersmak. Framförallt ger det mig en kick att ta tag i den här trista svackan som jag befunnit mig i ett tag. HÄR SKA ARBETAS!!

Vänligen Eder Författarinna  =)

Kommentarer
Postat av: Ing-Britt G

GRATTIS!!!
Då har en dröm blivit sann... Bättre kan det väl knappast bli?
Kramar i massor,
Ing-Britt

2008-01-28 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0