Var är min bok????

Inledningsvis i denna blogg skrev jag om att mitt manus hade blivit antaget. Hurra! Snabba puckar utlovades och boken skulle tryckas redan i december, vilket jag vet att den också har gjorts. Jag har godkänt omslag och allt möjligt och det hela känns smått overkligt. Boken ges ut som erbjudande i en Hästbokklubb och upplagan är för mig astronomisk, vilket tyvärr inte ersättningen är... =( Men nu undrar jag; VAR ÄR MIN BOK????????? Går till brevlådan varje dag och förväntar mig finna min lilla bäbis, men ack nej.

Jag övar mig i att vara tålmodig! Det går så där...

Arbetslust! VAR ÄR DU???

Kommentarer
Postat av: Ing-Britt G

Du måste ringa mig när den kommer, jag är så nyfiken på den...

2008-01-16 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0