Retur

Det fick bli en retur av den efterlängtade sadeln. Den var för liten för min breda rumpa. Eländes elände. Annars var den underbar att sitta i. Sadeln alltså, inte min rumpa. =) Sadeljakten fortsätter således.

Solen skiner och jag har dåligt samvete för att jag inte är ute i det vackra vädret. Det är dessutom min födelsedag idag och jag borde verkligen kunna stänga av datorn en stund kan man tycka. Men nej då. Istället sitter jag och försöker komma ikapp med ett jobb som uppdragsgivaren tror redan är klart... =(

Fokusering har blivit ett problem!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Grattis på födelsedagen!

Lämna datorn och ät tårta istället. Mums!=)



Ha nu en bra fortsatt födelsedag.

/Bodil

2008-07-04 @ 14:21:36
URL: http://bodil71.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis i efterskott! Trist att sadeln inte passade. Hoppas du finner en snarast ;o) Ha en skön lördag!

2008-07-05 @ 13:56:55
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0