Busig

Igår var jag busig. Beställde en dressyrsadel som jag egentligen inte har råd med. Men vad sjutton; livet är för kort för att bara gå och tänka "sedan". Jag får jobba lite extra hårt. Ska gräva djupt i idéhögarna och se till att få avslutat de jobb som ligger så jag kan fakturera.

Nu ska jag till Uddevalla och besikta bil och hästtransport. Ska kika in till brorsan på hemvägen och snika åt mig en fika. Han är hemmapappa med sina småtjejer nämligen. Tänkte ta med mig Nicke också men han ville hellre vara på fritids och där sa de att det var helt OK att Nicke var där medans hans mamma fikade i Uddevalla. Bra Fritids. =)

//


Kommentarer
Postat av: Bodil

Hoppas att det gick bra på bilprovningen. Annars få du ta till kortkort nästa gång, det är ett tips från din man och hans arbetskamrater.



/Bodil

2008-06-24 @ 17:03:42
URL: http://bodil71.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för din gulliga kommentar hos mig ;o) Nja, det där med kurs i foto vet jag inte... Jag är självlärd, men delar gärna med mig av det jag kan. Det är bara att höra av sig vet du, så kan vi säkert lösa det ;o)

//Kram Mia

2008-06-24 @ 19:14:43
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0