Ledig dag

Ooops, det blev visst en ledig dag igår. Kollade av mail på morgonkvisten och for sedan iväg för att besikta bil och hästtransport, vilket för övrigt gick kanonbra! Blir lika chockad varje gång och undrar om de verkligen har kollat allt... Höger blinkers på transporten funkade inte men det visade sig vara jag som tryckt i kontakten lite dåligt. =)

Shopping och sedan fika hos brorsan. Alldeles för trevligt så när jag väl fick loss rumpan från hans trädgårdsstol (kan ta en stund...) var det dags att hämta på Fritids och åka hem och laga middag. Sedan valde jag att åka och rida istället för att ens smyga mig in på kontoret. Kändes riktigt busigt måste jag säga.

Idag ska jag LEVERERA material så att jag kan FAKTURERA. Tror nämligen att min nya sadel är på väg. De ringde från något fraktbolag i Göteborg och sa att de hade paket till mig och undrade om jag var hemma hela dagen. Jag har visserligen även en beställning på gång från ett kontorsmaterialsföretag men jag tvivlar på att de skickar en gemburk och ett minneskort till en kamera med Bilspedition...? =)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0