Det gick fiiiint

Fick igår kväll hem en Jennie som var betydligt coolare än vad hon var i går morse. Antagningsproven hade gått bra och jag såg på hela henne att hon kommit ner på jorden igen och andades mer normalt. Vi firade med att åka till stallet tillsammans och mocka skit. Tja, det finns ju olika sätt att fira saker och ting på liksom. =) Vi körde ett pass i paddocken också och när Jennie hade ridit en stund på Miri ställde hon in sin pålle och kom ut och höll lektion för sin gamla mamma. Hårda bud! Men roligt!

Såg att det ramlat in ett stort jobb i mailen under morgonkvisten. ROLIGT! Solen skiner, jag har varit och morgonfodrat och släppt ut alla hästarna och tagit en promenix i den nollgradiga och krispiga kylan som man inte är riktigt van vid. Mötte hurtiga grannen som varit runt vår runda (5 km knappt) med sina gåstavar i ett svindlande tempo (hon kom ikapp mig utan problem) och blev stående och pratade en stund. Vi har världen bästa grannar Så det så.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och inleda arbetsdagen. Känns riktigt bra!

God förmiddag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0