Molger - ett lyft för mitt badrum

Var på det STORA möbelvaruhuset i fredags och kom bland annat hem med Molger. Molger är en trevlig liten man som hjälpt mig få ordning i badrummet. På hans hyllplan ligger nu badlakan och handdukar ordningssamt i vackra, välvikta högar och slipper trängas ihopknölade i skåpet under spegeln och handfatet. Härligt. Det blev en ny vackert röd matta också och nu känns det som ett nytt badrum när man öppnar dörren. Maken klev in för att göra sina behov, men kom förvirrat ut igen och sa att han nog gått fel...



Idag har vi löshoppat Nettan på klubben. Jätteroligt! Jag har aldrig gjort något sådant förut men Nettan hon flög som en hind över hindren. Till slut var vi uppe på 1.15 och då slutade vi. Det här ska vi göra fler gånger! Bilder kommer! Hon såg ut som värsta proffshästen!

Nu ska jag arbeta. Har urmycket att göra så halva lördagen gick åt till jobb och nu ska jag sätta mig och skriva lite och få undan ett och annat. Det var den söndagskvällen det...

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0