Bortkopplad igen!! Och så på G till England!

Blev utan bredband igen i söndags kväll. Skällde ut en stackars människa på Telias felanmälan, bad om ursäkt och smörade som attan istället. Vet inte om det hjälpte men förra gångens sex bredbandslösa dagar förvandlades plötsligt till endast 1,5 dag denna gång, så nu funkar allt igen. Skönt!

Egentligen har jag inte alls tid att sitta här och babbla. Jag ska packa min lilla minimala väska. Åker till Annika och St Albans i England i morgon. Det ska bli himlans skönt och roligt. Stackars Annika börjar nog känna sig som något slags pensionatsvärdinna. Läste på hennes blogg att det var mamma Märta ut idag och Anna in i morgon. Och innan dess har besökarna kommit och gått i strida strömmar.

Nu går jag och packar!

See you next week!

/Anna
Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag VILL ha gäster!!!!!! Det är bara så roligt med besök! Så det så//Annika

2008-11-11 @ 20:52:59
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/
Postat av: Bodil

Hoppas att du har det bra i England.

/Bodil

2008-11-12 @ 09:35:05
URL: http://bodil71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0