Champagne var det ja!

Min snälla granne M knackade på dörren härom dagen. Jag fick en jättekram och en flaska fin champagne. Vadan detta?
- Jag har fått svar från Försäkringskassan! Överklagan har gått igenom!

I sensomras hjälpte jag henne att överklaga Försäkringskassan rent horribla beslut om hur hennes arbetssituation borde se ut enligt deras läkare. (Låååång historia som inte ska ältas i detta forum.) Och nu hade de alltså behandlat ärendet - igen! - och tagit sitt förnuft till fånga. Underbart! Jag glädjs verkligen med M som har ett gräsligt år bakom sig. Kan det måhända vara så att det vänder nu...? Vi får hoppas det.



Jag vet inte om min dotter läser sin mammas blogg, men om nu så skulle vara fallet, vill jag bara ge ett lite moderligt tips inför nästa gång du har förfest hemma; Även kapsyler av diverse slag är ganska avslöjande....

Kramar

Läs även andra bloggares åsikter om champagne, försäkringskassan, förfest, kapsyler

Kommentarer
Postat av: Ing-Britt G

Champagne...vilken guldkant på vardagen...ibland är man glad att kunna hjälpa till...förresten var den nya stegen bättre än den gamla? Glömde vilken som var vilken eftersom det komtvå kunder apprå på samtidigt som Annette kom...stegen kom liksom lite i skymundan...har glömt fråga...

Ha en skön måndag!

Kram,

Ing-Britt

2008-11-03 @ 12:47:15
URL: http://dromochvision.blogspot.com
Postat av: Lallis

Åh, Champagne är inte illa:)

Och inte din blogg heller!

Jättefin och jag kommer gärna igen.

Kram Lallis

2008-11-03 @ 13:32:57
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Annika

Har flera i bekantskapskretsen som stångas med FK, kanske kan din grannes framgång ge dem lite hopp!

Min kompis skyllde alla tonårssynder som hennes mamma upptäckte på mig och det funkade.

2008-11-03 @ 16:48:58
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0