Gud så vacker jag blir nu!

Man blir vacker av att hålla ansiktet i regnet, det visste ni väl? Jag har just kommit hem från en ridtur i fullkomligt ösregn. Ni kan tro vad vacker jag blir! I övrigt är toa ockuperat av dottern och hennes skönhet- och hälsastuderande kompis L. L håller på och bleker slingor på min dotter. Det sitter följdaktligen ett ufo på en köksstol intill toastolen. Niklas undrade om man måste se ut så där när man är på toa. Det måste man inte.

- Skönt! pustade han nöjt och slängde sig i soffan framför TV:n. Så ovanligt. Planen att köpa ett Xbox 360 till honom i julklapp känns inte helt genomtänkt. Han är fullkomligt absorberad av TV och dator. Och då ska man veta att vi inte har så väldigt mycket mer än patients på datorn och att TV-tittande är hyfsat begränsat.

Fredagskväll. Känns skönt. Tror att vi ska gynna den italienska restaurangnäringen i kväll. Pizza alltså. Okej, okej. Det går dåligt ihop med Nutrilettandet men jag har varit duktig flicka och tagit mina påsar istället för frukost och lunch. Då kan jag tänka mig att dela en pizza med maken. Sitter nu och väntar på att herr hovslagare ska ringa och säga att han är i antågande. Kan ju vara lämpligt att tajma hans ankomst med pizzahämtningen. Jag är inte bara matsmart; jag tänker miljömässigt också! =)

Ha en skön helg!
Läs även andra bloggares åsikter om Nutrilett, slingor, Xbox, pizza

Kommentarer
Postat av: I

Nutrilett och pizza är ju ett ganska motsägelsefullt team...här stoppar man in det som finns...märkligt att det skall vara så lätt att bara mumsa på i ett. Vi köpte hem Sushi igår...inbillar mig att det är smalmat...ja, ja jag vet att ris är kolhydrater...men det är ju inga feta såser i alla fall...

Dottern har ju hittat underbara vänner i Svanesund...Annas Kalle, men bästa vännen heter Anton och hans kompis Carolines mamma hade gått i samma klass som oss på Henån...vet du vem det kan vara? Blev ju nyfiken...

Ha en skön helg!

Kram,

Ing-Britt

2008-11-08 @ 10:32:53
URL: http://dromochvision.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0