Väderleksrapport: Grå, grå, grå

Utsikten från vardagsrumsfönstret - GENOM fönstret - kl 8.30 denna tisdag:



Idag ska jag till Kållered och göra ett par jobb. Har ingen större lust att ens sticka ut näsan i det här vädret, men det är väl bara att bylta på sig och knata ut med kamera, block och penna i högsta hugg. Ska försöka komma ihåg och ta med MP3:n också. Det är ju en bit till Kållered liksom och jag lyssnar just nu på Skumtimmen av Johan Theorin (heter han tror jag....) och den är faktiskt riktigt bra. Lite annorlunda mot vad jag annars brukar läsa men definitivt både läs- och lyssnadsvärd.

// Läs även andra bloggares åsikter om väderlek, Theorin, skumtimmen, Kållered

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0