Jag är till salu på Blocket!

Var ute på Blocket en vända nu på lunchen och döm om min förvåning när jag hittar mitt eget namn där ute, under Böcker till salu! Det är en tjej som säljer massor med hästböcker och tidningar och där i listan och på bilden ser jag min lilla bok: "Mia & Stall Norgården". Lite skojjigt. En sökning på fransosen som fick Nobels litteraturpris igår, gav däremot ingenting. Alltså är jag mer poppis än Le Clézio! Åtminstone på Blocket.se. =)

//

Läs även andra bloggares åsikter om Le Clézio, Blocket, Nobel

Kommentarer
Postat av: Veronica

ville skriva hästböcker när jag var liten och minns att jag kämpade med en novell om en fd ORK häst vid namn Fingall. Novellen blev lång mycket lång säker ett kollegie block men dessvärre blev den aldrig klar heller he he.

I vuxen ålder har man fått uppmaning att skriva en bok om typ min uppväxt fram till nu tid (som insperation för andra ungdommar som har det jobbigt) men det lär nog aldrig bli av tyvärr. Vet inte hur man gör och vågar inte he he.



Abg hästen så blev hon snabbt bättre efter pencilinkuren. Fick dock avlivat en katt i början av veckan så det har varit mycket med veterinären det sista ...

2008-10-11 @ 15:46:52
URL: http://blogg.stallvm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0