Knypplingskursen avbokad

Red lektion igår och provade att rida på hackamore på allvar. Det gick faktiskt över förväntan och jag bestämde mig på stående fot att avboka min plats på knypplingskursen... :-) Jag ska bara träna på att inte hålla så himlans hårt i min lilla stackars häst, fick jag order om. Men det känns så läskigt att inte ha något bett, så jag försöker väl kompensera det på något vis genom att hålla i ordentligt, vad vet jag. Hur som helst så var det riktgt roligt och det är med viss barnslig gnällighet jag överlåter till dottern att rida idag; jag vill ju rida mera!!

//

Läs även andra bloggares åsikter om rida, hackamore, knyppling

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Vill du kanske bli framtidens bloggkändis? Då ska du inte missa och gå med i denna topplista så att folk kan börja rösta fram dig.



http://hertiginnan.topplista.com

2008-10-24 @ 22:17:15
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0