Dumma, dumma mig

Lärdom från gårdagens jobbinsats:
Om du ska gå och stå på stengolv i sex timmar i sträck ska du inte välja stövletter med klack. Hur sköna och väl ingådda de än är, så finns det betydligt smartare skoval. Jag lovar. Idag är min rygg knäckt, sänkt, kass, risig, öm, död... You name it.

Vad jag gjorde igår? Jag får inte berätta ännu men så snart resultatet finns ute i verkligheten så återkommer jag.

Nu ska jag sätta mig och skriva gårdagens ryggknäckarjobb. Solenj skiner ute från en hög och blå himmel. Men jag - stackars Askungen - får arbeta och gno.

=)


Kommentarer
Postat av: Mia

Å, din stackare! Hoppas dagen har varit hyfsat bra trots ont rygg.

// Kram Mia

2008-09-13 @ 19:07:51
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0