"Hur naiv får man vara?"

Om man bortser från uttryck som "temporär lösning" så skulle jag - rent akut - kunna tänka mig att prova dessa:

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3317130.ab

Och ja, jag vet. Hur naiv får man vara på en skala? Svar: Fruktansvärt. När nöden är som störst är man som mest desperat. Tyvärr. När vi alla faktiskt vet, någonstans längst innerst inne i våra medvetanden, att det enda som FAKTISKT hjälper är mindre mat och mer motion. Tråkigt men sant.

//

Läs även andra bloggares åsikter om bantning, trosor

Kommentarer
Postat av: Ing-Britt G

Hej Hopp!

Ge inte upp hoppet...sonen praktiserar på ett forskningscenter i Göteborg och berättade att man forskar på det här med bantning och kommit fran till att Phvärdet i kroppen är väldigt avgörande när det gäller förbränning...bakterier skapar förbränning och med rätt Phvärde trivs bakterier och arbetar undan det där extra fettet...men det låter onekligen skönare att köpa ett par fula trosor för 700 spänn!

Allt väl hoppas jag!

Blev ful i skratt häromdagen...såg att jag hade en elev ifrån Håv...frågade henne om hon kände Anna Käck...hon tittade frågande på mig och sa..."Nä, jag vet bara att det är Jennies mamma"...

Tänkte inte på att vi inte är sådär 16-20 år längre...

Kram, Ing-Britt

2008-09-15 @ 18:49:28
URL: http://dromochvision.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0