I böckernas värld

I morgon försvinner jag in i böckernas värld för en dag. Det är dags för det traditionella besöket på bokmässan i Göteborg. Här hittar ni mig i morgon! I vanliga fall brukar jag mest flanera bland montrarna, njutningsfullt bläddra i de vackra böckerna och lite så där på måfå hitta böcker att ta med hem. Spontanköper ganska mycket om jag ska vara ärlig. i år ska jag se till att komma hem med åtminstone två böcker till mig själv:

1. Maragreta Winbergs nyutkomna bok om sitt liv i politiken.
2. Kratz bok om Reinfeldt - ensamvargen.

Jag är inte speciellt politiskt intresserad men fru Winberg har jag alltid gillat och herr Reinfeldt kanske har en del hemligheter att avslöja, vad vet jag? Vi ses bland böckerna!

// Läs även andra bloggares åsikter om böcker, bokmässan, Winberg, Reinfeldt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0