När livet känns tungt i magen

Vissa dagar vill man inte ens gå upp. Vissa dagar vill man bara ligga kvar i sängen, läsa färdigt sin bok, bläddra klart i inredningstidningarna som jag aldrig hinner med. Dricka kaffet i sängen. Dra på sig mysbrallor och raggsockor och bara göra sådant som man har lust med. Idag är det en sådan dag. Men icke sa Nicke. Har ett större jobb inplanerat i Göteborg där jag förväntas infinna mig om några timmar, och eftersom jobbet damp ner på skrivbordet - eller snarare i telefonen - igår eftermiddag, så har jag en hel del research att klara av innan jag ger mig iväg. Det är ett annorlunda och roligt jobb och lite utanför det jag brukar göra så det ska bli roligt när jag väl är på plats. Det är bara nu som jag känner mig lite seg.

Red en sväng på Nettan igår och hon kändes lika seg som jag känner mig idag. Tror vi är lite trötta.

//

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas det känns bättre när du väl kommer iväg. Ha det så bra!

// Kram Mia

2008-09-12 @ 08:10:14
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Låter ju som att du bara skall ta dig ur den sköna gosiga sängen för att kunna få en bra arbetsdag :-)

2008-09-12 @ 20:02:50
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag fick en kul arbetsdag till slut! Det var det där med att ta sig ur sängen som var problemet... =)



/Anna

2008-09-13 @ 09:08:47
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0