Thai-massage?

Var och fick massage i går på min ömma rygg. Har varit hos den här tjejen förut och fått en hårdhänt thaimassage som jag nog inte ska prova igen. Jag är för öm och stel för sådana upplevelser. Men en vanlig ryggmassage kanske vore bättre? Hade lite kvar på mitt presentkort från i somras så jag knatade dit igår eftermiddag.Kan meddela att hon körde thaimassage-modellen även på ryggen... Igår kväll kändes min kropp som om den blivit överkörd av ett ånglok och att ångloket siktat speciellt på nacke och axlar. Jädrans vad ont jag hade! Har nästan lika ont i dag och jag undrar vad hon egentligen gjorde? Det positiva är att jag inte har ont i ryggen längre. =)

Läs även andra bloggares åsikter om thaimassage

Kommentarer
Postat av: Momo

Det är en konstform att gå djupt utan att orsaka smärta.. men försvann ryggproblemen är det ju bra :D

2009-04-25 @ 05:44:02
URL: http://www.eldsjal.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0