Underredsbehandling någon?

I morgon ska jag på kontroll av det undre livet. När man passerat 40-strecket ska detta tydligen göras enligt någon slags regelbunden plan som jag inte har riktigt koll på. Men visst är det bra att få veta att man faktiskt mår så bra som man tror  att man gör - även där? Men inte 17 blir besöket på Mödravårdscentralen skojjigare för det.

Tack och lov har jag en underbar barnmorska som hängt med sedan jag väntade den numera 17-åriga Jennie. Trevligt med ett bekant ansikte mellan knäna. Mina knän alltså. Det är inte barnmorskan som har sitt ansikte mellan knäna för hur skulle det se ut?

Nu går jag och sover. Natti natti.

//

Läs även andra bloggares åsikter om underredsbehandling, mödravårdscentral, barnmorska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0