Du är väl inte skrynklig i armhålan??

I dagens samhälle där det är ack så viktigt att hålla sig ung, fräsch och skrynkelfri får inga kroppsdelar glömmas bort. En del på min kropp som sällan förorsakar några problem på just skrynklings- och åldringsfronten är mina armhålor. Men om jag nu skulle få problem där och uppleva mig som gammal just under armarna, finns det nu hjälp att få:



Jag har för säkerhets skull köpt ett ex. Ifall jag skulle vakna en morgon och känna mig gammal. =)

För övrigt har helgen gått i förkylningens och hostans tecken. I lördags fick vi avbryta den stilla skritturen på frusna ängar för att matte, dvs jag, hostade så mycket så hon höll på att trilla av. Igår nöjde vi oss med löshoppning på ridklubben. Nettan ser ut att älska löshoppning och när hon och Jennie sedan gav sig av på en kort barbackasväng i skogen bakom ridklubben efteråt var det svårt att se vem av de två som njöt mest i vintersolen.

//
Läs även andra bloggares åsikter om pro-age, rynkor, löshoppning, ridning

Kommentarer
Postat av: Annika

Undrar vem som skulle märka om man nu var lite skrynklig i armhålan. Jag förbannar att hästarna här inte har broddhål så att jag kan galoppera i snön:-(

2009-02-02 @ 14:04:39
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, det här med hostan kan man bli riktigt trött på. Jag tycker att vi kan få vårväder nu ;o)

// Kram Mia

2009-02-02 @ 15:59:51
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: mamma mona

tack älskade anna hade tänkt att gå i långärmat hela sommaren eller börja spela armhålsdragspel utanför ica, nu slipper jag detta ska genast gå och handla denna fantastiska produkt, går den att använda som läppglans åxå tro?

2009-02-03 @ 11:53:32
Postat av: Veronica

Men jösses vad dom hittar på, fast egentligen blir man inte förvånad för det finns ju krämer och kropps vård till allt nu för tiden. Blev dock väldigt full i skratt när jag såg det först...

2009-02-05 @ 15:30:25
URL: http://www.blogg.stallvm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0