För gammal för Facebook?

Jag har förstått att om man inte finns på Facebook så finns man i princip inte alls. Försökte därför i morse registrera ett konto. Gick inget bra. Registreringstjänsten säger att det är något fel på mig, så registrering tillåts inte. Intressant. Kan det kanske vara så att jag är för gammal? Tanken slog mig när jag fick skrolla lååångt ned i listan för födelseår. 1967 var oroväckande långt ner faktiskt.

Nåväl. Nu är ett hjälp mig-mail skickat till facebook. Vi får väl se vad de svarar. Kanske finns det speciella hjälpmedel för damer över 40 som vill vara med på facebook? Jag återkommer i frågan.

//
Läs även andra bloggares åsikter om facebook

Kommentarer
Postat av: jennifer

ojdå, där ser man. hoppas det går bra!

2009-02-26 @ 10:18:27
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Där ser man...tur att man var ute i tid! Syrran såg till att jag registrerade mig fö ett år sedan...inte förrän nu har jag fattat att man måste vara aktiv och skriva kommentarer hit och dit...tror folk har tröttnat på mig...ops! Men med är jag trots min "höga" ålder!

Det finns hopp för dig med kompis...det lövar jag dig!

Kram,

I-B

2009-02-26 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0