Hästfest

I morgon befinner jag mig HÄR tillsammans med andra likasinnade. I år ska jag inte skriva så mycket som en rad om den stora hästfesten i Göteborg - Göteborg Horse Show som inleddes i dag och avslutas på söndag. Förra året var det  lite körigt, men detta år ska jag bara strosa runt och njuta, kolla på mässan på dagen och njuta av föreställning och tävling på kvällen.

Ser speciellt fram emot Grand Prix Küren. Tänkte liksom kolla av hur de riktiga elitryttarna gör. Leker de också väderkvarnar och har svårt för att sitta kvar i sadeln i den korta traven...? Antagligen inte. =)



//

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Annika

Förra året lekte Lussans häst väderkvarn även om hon satt som gjuten i sadeln ;-))

2009-02-20 @ 15:08:46
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/
Postat av: Ing-Britt G

Låter som din helg är räddad! Hästfrossa utan dess like!

Ha en härlig helg!

Kramar,

Ing-Britt

2009-02-20 @ 20:48:45
URL: http://dromochvision.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0