Tänk om...

.... jag vann lotterihästen i Scandinavium någon gång.... Undrar hur det känns, att sitta där på läktaren och höra sitt eget lottnummer ropas upp? Jag provar gärna det någon gång! Och inte hade jag sett så här cool ut, det kan jag garantera. Undrar om man skulle få lov att sitta upp och rida ett varv inne på Scandinavium? Jag menar, det är ju faktiskt min häst, som jag just vunnit?

Man kan ju få drömma iallafall.

I år vann jag inte så mycket som ett litet täcke från Agria. Inte i år heller alltså. Suck.

//
Läs även andra bloggares åsikter om scandinavium, lotterihäst, Trocadero

Kommentarer
Postat av: S

Drömma kan man alltid!! =) hihi

2009-02-23 @ 10:18:26
URL: http://suneetas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!!

Ja jag har ju glömt och säga till dej om det ;) Jag hörde med honom och han trodde att han hade i allafall några balar till dej. Men han skulle bala upp ganska mycket här nu (har allt i löshö) så ska han ha dej i åtanke och i såna fall säga till mej när jag köper hö hur mycket han får över. Kram =)

2009-02-23 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0