Arbetskamrat eller goskudde?

Jag har fått en ny kollega. Ja, ny och ny. Hon har bott i huset i flera år, men sedan ett par dagar tillbaka så verkar hon ha flyttat in på mitt kontor. Hon är något närgången och protesterar om jag inte bryr mig om henne. Då kan det hända att hon lägger sig på tangentbordet. Nyss började hon leka med min mobiltelefon. Låtsades att det var en råtta tror jag.

Det bästa med min nya kollega är att hon är väldigt gosig. Ibland när jag får hjärnstopp och skrivkramp, kan jag klappa på min lilla hårboll en stund och VIPS återfår jag krafterna.

Alla borde ha en egen liten Siri på sitt skrivbord!

   


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Lallis

Helt underbart:)

Kram Lallis

2009-01-21 @ 17:15:25
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej!

Tack, det ska bli mycket roligt att få komma till er! Ni får passa på att utnyttja boxen en vecka till sen tänkte jag dyka upp =) Ska ringa Charlotta här i dagarna. Nu har jag åkt på ett elakt virus som inte vill ge med sej så har inte mycket till ork just nu. Hoppas på bättring snart. Visst är det jag som hade Brunte i flera år för Inger. Jag tänkte precis skriva det till dej att jag känner igen dej mycket därifrån. Vad roligt!

Ser mycket fram emot att få rida ut med er! Kanske syns i stallet nästa vecka!? Ha det fint!! Mvh Pernilla

2009-01-21 @ 18:47:48
Postat av: Ing-Britt G

Mysig medarbetare...tycker nog dock att hon vräker ut sig...är det vad man kallar att armbåga sig fram?

Du får se upp så hon nte tar över...

Kram, Ing-Britt

2009-01-21 @ 21:32:42
URL: http://dromochvision.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0