Även Obama blir nervös. Trodde jag.

Jag liksom många andra höll ögonen på Obama i går när han svor sin 35 ord långa presidented. Visst kändes det förtröstansfullt att han stakade sig? Denne mäktige man drabbades av nervsvikt och fick svårt med språket. Han är mänsklig. Det gillar jag.

Sedan får jag höra att han tydligen inte alls stakade sig utan att det var Högste domstolens chefsdomare John Roberts, som bluddrade till det och inte läste så som eden skulle sväras. Då blev Obama lite trött, och väntade ut Mr Roberts, så att det skulle bli rätt. För lyssnarna lät det dock som att han stakade sig.

Kolla själv här.

Idag ska jag arbeta intensivt och hårt.
Amen.
//

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Jag tror verkligen att Obama kan göra mycket gott :)

2009-01-21 @ 12:21:41
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0