Jag är hungrig!

Tycker att mitt viktprojekt fungerar förvånansvärt smärtfritt faktiskt men idag är jag hungrig. Hänger antagligen ihop med att jag är trött. Kom i säng sent igår kväll och vaknade av någon outgrundlig anledning klockan två på natten och kunde inte somna om. La mig i soffan tillsammans med en halvkass bok och där någonstans slocknade jag. Väcktes av maken kvart i sex. Nu känner jag mig lite nanig i hela kroppen.

Hade morgonjouren i stallet i morse och lyckades med konststycket att få två glada ponnyer på rymmen. Tröttsamt. Obegripligt hur snabba de kan vara när de sätter den sidan till. De blev infångade igen efter fem minuter så ingen skada var skedd men det är en obehaglig känsla att se två galningar i yster galopp fara iväg i morgonmörkret. Usch. Det kändes desto bättre när de stod på rätt sida stängslet igen.

//

vikt, hunger, häst

Kommentarer
Postat av: Lallis

Det är ju kanon att du känner att det funkar:)

Härligt!

Kram Lallis

2009-01-13 @ 11:01:08
URL: http://knasigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0