Lördagsrapport

Familjen har ägnat lördagen åt klinkersletning till utbygget, inköp av fotbollsskor till dottern (slank visst ner tio par sockar till maken också), lunch på McDonalds samt biobesök. De två sistnämnda punkterna var sonens val och något som vi skulle ha gjort för väääääldigt länge sedan. Det var bara att gilla läget.



Så nu har hela familjen Carlsson tittat på LasseMajas Detektivbyrå och Kameleontens hämd. Lite lagom mysigt fast kanske inte de vuxnas förstahandsval. Men sonen var nöjd och satt där och mumsade på sina popcorn och undrade hur det skulle gå för polismästaren.

Charmig film fast passar egentligen ännu bättre för lite yngre barn. Vi skulle egentligen ha sett Discodaggarna som hade premiär igår, men det hade inte ens kommit till Uddevalla ännu. Kasst.

Nu ligger vi som utslagna degisar i varsin soffa. I morgon står det häst på schemat. Ska ta med mig Nettan och åka in till klubben och rida igenom både henne och mig ordentligt. "Energi" är nyckeordet för morgondagens dressyrträning! =)

//
Läs även andra bloggares åsikter om klinkers, bio, lassemaja, rida

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken härlig dag ni verkar ha haft =) Imorgon blir det häst på mitt schema med, ska också ut och åka med min pålle, fast inte till klubben utan till er =) Så vi syns nog imorgon hoppas jag!! Kram Pernilla

2009-01-24 @ 22:31:21
Postat av: Ing-Britt G

Jo, jo..det är till att roa sig...passa du på...för snart vill de inte att man följer med! Man får bara betala - lite snopet...när man egentligen äntligen kan tänka sig att se samma filmer...

Lördagskramar,

Ing-Britt

2009-01-24 @ 23:08:01
URL: http://dromochvision.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0