Aj. Dumma fjärrkontroll.

Sträckte mig efter fjärrkontrollen till TV:n i morse och plötsligt sitter jag nu här med för jäklans ont i ryggen. På en fläck ovanför höger skinka sa det liksom bara klick och sedan var min rörlighet lika med noll. Aj aj. Insåg att morgonfodring och utsläpp av sju hästar skulle bli en jobbig procedur men tack vara grannen och ponnymamman Malin med hästar i samma stall, funkade det fint. Hon ställde upp direkt så klockan noll sju noll noll åkte vi till stallet och fixade morgonsysslorna med gemensamma krafter. Jag gjorde allt man kan göra ståendes och Malin gjorde allt man måste göra böjd. Perfekt teamwork!

Måtte detta vara snabbt övergående, för jag har varken tid eller lust att ha ont i ryggen.

Jag ska aldrig mer sträcka mig efter en fjärrkontroll!  =)

//
Läs även andra bloggares åsikter om ryggont, fjärrkontroll, stall

Kommentarer
Postat av: Sara

Intresserad av att tjäna pengar på bloggen? Gå in på min blogg och se hur lätt det är =)

2009-03-13 @ 09:16:44
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0