På plats!

Har just burit in det sista i mitt nya arbetsrum och kopplat ihop datorer, skrivare, scanner, fax, telefonsvarare och trådlöst modem och DET FUNKAR!!! Känner mig synnerligen teknisk. Har ägnat större delan av dagen åt att sortera, slänga och fixa och ändå är det en hel del finlir kvar, men det får jag ta i morgon. På måndag ska jag arbeta från mitt nya kontor. Härligt. Jag väljer att inte se dammråttorna, stöket och röran som jag lämnat i mitt arbetshörn i sovrummet. Det tar jag en HELT annan dag än idag. Nu åker jag till stallet och mockar och tar en liten skrittrunda. Nettan var OK igår vid koll så vi testar att köra igång henne nu i helgen så kanske hon kan följa med till klubben på måndag som vanligt.

Fortsatt go helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det en härlig känsla när man har kopplat ihop tekniken och ser att allt funkar som det ska ;o) Hoppas även skrittrundan var till belåtenhet. Alltid jobbigt när djuren inte är krya. Det där med zinkbaljor och gröna sköna murgrönor låter riktigt snyggt. Ha en skön start på vecka 16 ;o)

2008-04-13 @ 20:07:49
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0