Tillbaka i verkligheten igen - nästan

Trött, trött, trött. Fast nöjd. Har nu "bott" på Scandinavium och Göteborgs Horse Show sedan i tisdags förra veckan och ska nu på två och en halv dag bearbeta allt material. Har alltså liiiiite att göra kan man lugnt säga. På onsdag förmiddag senast ska en himlans massa texter och bilder levereras till RIDSPORT Men det har varit roliga dagar, sena nätter. Mycket häst, mycket prat, kollegor, fniss och glada tillrop. Och så har jag gjort av med pengar på mässan. Hur jag nu hann med det...? Men det är ju så mycket man inte kan leva utan när man går där och kikar. Det blev täcken, handskar, schabrak, nummerlapp, tävlingsmapp med mera mera.

På torsdag är det dags för Jennies tävling så nu laddar vi om! Och på onsdag kommer Annika och hjälper till med knoppandet. Vi är ju liksom noviser på området! =)

Nu ska jag ARBETA!!!


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN I MIN BLOGG; och jag länkar dig i fyra dagar här: http://metrobloggen.se/queenie

2008-04-28 @ 10:34:49
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0