Titta vad jag har fått!

I fredags åt jag lunch med min kompis och kollega Monica på MIKAR i Stenungsund. Inte nog med att hon bjöd mig på lunch, hon lurade dessutom in mig i blomsteraffären under förevändningen att hon skulle handla något ill sitt vardagsrumsbord. Där fastnade jag vid en söt liten historia åt det rosa hållet - är egentligen inte alls mycket för rosa men den här var jättefin - med blommor och stenar.
- Tycker du om den? undrade Monkan.
- Ja, den var ju himla söt, suckade jag och hann inte ens snegla på prislappen förrän människan brevid tar upp den och säger; - Då tar vi den. Du får den av mig. Varsågod!

Gulligt! Monica! Du måste inte alls handla blommor och lunch åt mig men det är ju HIMLA roligt med överraskningar! Kolla så fint det blev!

Kramis!




Kommentarer
Postat av: Monkan

Nu är det ju så lilla söta Anna, att jag hade inte varit där jag är idag om inte du funnits. Så vad är en blomma...

Kram

2008-04-07 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0