Varför ska det vara så attans besvärligt?!

Jag är gräsänka sedan igår morse. Visserligen bara till sent ikväll men det innebär bland annat att jag sköter om eldningen så att vi har varmt inne och varmt vatten att duscha i. Detta går så där. Som vanligt, skulle väl Micael skjuta in om han hörde mig. Varför ska det vara så attans besvärligt att få liv i denna eländiga panna!!?? Jag bara undrar!? Har just ägnat en timme av min arbetstid åt att försöka få fyr men det blir inget bra alls. Resultatet är - förutom att jag och barnen får duscha kallt ikväll - bara att jag sitter här och luktar som en hel skogsbrand modell större. Jag ger upp.

//

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag tror allt att klarar det men snart kan Nicke fixa det och då slipper mamma.
/Bodil

2008-04-16 @ 20:28:58
URL: http://bodil71.blogg.se
Postat av: Bodil

Sorry! Att du klarar det, skulle det vara.

2008-04-16 @ 20:31:44
URL: http://bodil71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0