Jag drömmer om en egen gård...

För något år sedan hittade vi av en slump en gård till salu. Den låg på rätt del av ön och verkade väldigt, väldigt vettig. Åtminstone på pappret och de bilder som fanns utlagda på nätet till beskådan. En söndag tog vi bilen och smög iväg för att tjuvkika lite. Man måste ju förbereda sig liksom, inför en eventuell visning senare i veckan. Tyvärr låg den där gården en halvmeter från vägen och vips fick vi förklaringen till det förhållandevis bra priset. Alltid är det någon hake. Men det där sådde ett frö och vi har hållt ögonen öppna sedan dess.

Just nu är jag väldigt, väldigt sugen och undrar varför det plötsligt bara finns fyra lantbruksobjekt på ön utlagda på Hemnet.se?? Inget av dem passar oss. Eller tja, ett gör det ju ganska bra. Ridhus och stall klart och bra med mark. 2.8 mille. Ett krux: Det finns inget bostadshus och det kan ju vara bra att ha. Iochförsig har vi ju husvagnen men nä, jag tror inte det.... =)

Jag drömmer vidare.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0