Ska jag eller ska jag inte...?

Hade siktat in mig på att hoppa in och rida en lektion på ridklubben i fredags. Inte på min egen häst utan på någon av ridskolans eftersom jag gärna vill testa och se om jag har samma problem på en annan häst som på min egen. Men tji fick jag. Det var fullt i den gruppen som jag hade tänkt mig. Brukar alltid finnas plats men inte just i fredags. Det finns plats på fredag denna veckan istället, fast då har de hoppning.

- Men vi ska bara köra bommar och markarbete, säger ridläraren. Han tycker att jag ska ta med mig min Nettan och komma in och vara med. - Jag lovar att vi inte ska hoppa så mycket som en centimeter. (Jag gillar ju inte att hoppa, som bekant.)

Och nu går jag här och velar. Tänk att så till synes enkla beslut ska behöva vara så svåra att ta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0