"Åh mamma, du e bäst!"

Han är så lättflörtad, den lille sonen. Såg en säng på Blocket i natt (ja, jag vet att man inte ska sitta och surfa på nätterna...)  som är precis en sådan som vi letat efter. Det är en IKEA-säng som inte görs längre så vi hade väl i princip gett upp. Två minuter senare dyker det även upp en bokhylla med en överdel i vitrin som han så hett önskar sig (att ställa finbilarna i). I morse ringde jag och nu har vi hallen full av möbeldelar.
- Åh mamma, du är bäst som har ordnat detta till mig!"
Nicke skiner som en sol och sitter i sitt rum och STÄDAR!! Snacka om lättflörtad! =)

Bra pris blev det också. I princip ett nytt rum till sonen för tusen spänn. Helt OK för en mager plånbok.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag har utmanat dig på min blogg...

Hoppas at ni har fått "plockat" ihop Nickes säng.

/Bodil

2008-07-17 @ 09:29:39
URL: http://bodil71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0